چگونه به بهبود GFR توسط میکرو چینی Osmotherapy پزشکی
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه به بهبود GFR توسط میکرو چینی Osmotherapy پزشکی

بهبود GFR است نکته کلیدی برای بیماران مبتلا به بیماری کلیه به بیماری خود را کاملا درمان شده، پس چگونه به بهبود آن را تبدیل به موضوع داغ است. گفته شده است که میکرو چینی Osmotherapy پزشکی می تواند، پس چگونه به بهبود GFR های این درمان کمک به بهبود آن؟

می سموم و تغذیه وجود دارد در خون ما و هنگامی که خون توسط این غشا، تغذیه فیلتر و ضایعات جدا می شود. مواد غذایی در بدن ما نگه داشته و ضایعات در نهایت تخلیه شده است. با این حال، زمانی که GFR کاهش می یابد، ضایعات را نمی توان به فیلتر کردن، که منجر به سطوح بالایی از سم در خون است. کراتینین و نیتروژن اوره مشترک دو ماده تولید شده توسط بدن ما هستند و یک بار کلیه ها آسیب می بینند، هر دو سطح کراتینین و نیتروژن اوره خون (BUN) افزایش سطح. سطح کراتینین بالا و سطح BUN بالا همیشه نشان می دهد بسیاری از سموم ها در خون وجود دارد. بنابراین، بهبود GFR به سطح کراتینین کمتر و سطح BUN کمک خواهد کرد.

طب میکرو چینی Osmotherapy می تواند کمک به افزایش حجم خون فیلتر های کلیه و بزرگ شدن غشای فیلتراسیون گلومرولی، و در نتیجه به بهبود GFR تا حدی. پس چگونه می تواند آن را انجام داد؟

عملکرد ضد انعقاد از این درمان می تواند کمک به جلوگیری از تشکیل لخته شدن خون، و این کمک می کند تا عروق خونی بدون مانع. بدون انسداد و رگ های خونی توسعه یافته، جریان خون به کلیه ها بیشتر هموار. به این ترتیب، GFR می توان بهبود بخشید. علاوه بر این، گیاهان چینی نیز می تواند مواد غشاء و فرآیندهای غشایی فیلتراسیون گلومرولی مجروح مواد مغذی که در برخی از راه های کمک به تعمیر فیلتراسیون غشاء را فراهم کند. هنگامی که غشاء مجروح تعمیر است، فیلتراسیون غشاء بزرگ و خون خیلی بیشتر را می توان در مدت زمان محدود فیلتر شده است.

با بزرگ شدن رگ های خونی، ضد التهاب، ضد کوآگولاز و ضد ترومبوز، طب میکرو چینی Osmotherapy می تواند به بهبود سطح GFR کمک به ترمیم خسارات بافت کلیوی و محافظت از آنهایی که باقی مانده، در نتیجه. اگر شما هر گونه کمک در درمان این کمک نیاز دارید، لطفا با دکتر آنلاین ما تماس بگیرید، ما توصیه رایگان برای شما فراهم کند. 





:: برچسب‌ها: درمان نارسایی کلیه، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، چگونه به بهبود GFR ,
:: بازدید از این مطلب : 231
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 2 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: